Alle hater meg på si det med ord. Alt jeg sier her blir misforstått så Vurderer og slutte med si det med ord
Det er leit å høre at du opplever bare å bli misforstått. Det betyr ikke nødvendigvis at folk hater deg for det. Kanskje de bare ikke greier å forstå det du ønsker at de skal forstå?
Tror ikke noen egentlig hater deg, men du har jo fått noen klare beskjeder om hvordan du blir oppfattet tidligere - og det virker ikke som du har tatt det til deg.
Ja mest sannsynlig men en flagget mitt innlegg det var unødvendig synes jeg
Jeg mente jo ikke noe vondt med innlegget/posten
Alle slags innlegg blir flagget her hele tiden, det har ikke nødvendigvis noe med deg å gjøre.
Nei sikkert ikke men lett og få det inntrykket bare
Hvis man ikke vet bedre, ja. Men nå vet du bedre!
Det går til og med an å komme borti flagget uten at en merker det, så kanskje det er det som har skjedd.
Jeg har ikke sett at du har skrevet noe dårlig så det er ikke sikkert du trenger å bry deg om det.
Og så er det en annen ting du bør vite… At hvis noen skriver noe dårlig til deg så kan det hende det er en spesiell person som skriver dårlig til mange, så da har det ikke noe med deg å gjøre men han/ ho.
Jeg har kommet borte i det jævla flagget flere ganger og det er ikke mulig å angre. Denne funksjonen suger. Jeg tror en del tror det er en like funksjon. Admin av denne siten må gjøre noe med dette.
Hvem er du? Kan ikke si at jeg har lagt noe særlig merke til deg.