Sint, frekk og dårlig person

Jeg er sint hele tiden når jeg er hjemme og ute jeg vet ikke hva som gjør meg sint men jeg orker ikke folk, vil bare sove hele tiden. Tror det er sånn fordi jeg behandler folk veldig dårlig
Jeg prøver å være snill når jeg går ut døra mi men forsatt når jeg er på jobb føles det ut som jeg hater stedet, menneskene. Jeg smiler ikke til og de smiler ikke til meg. Det er fordi det er gutter der og jeg føler meg ukomfortabel fordi jeg vet ikke det er bare rar stemning. Egt hater jeg gutter fordi de alle er så frekke mot meg eller har blitt mobbet kanskke derfor anyways jeg føler at jeg er en dritdårlig person og skaper bare mer uro i andres hjerter enn glede. Hva skal jeg gjøre?
Takk for svar❤

Bor du fortsatt hjemme hos foreldrene dine? Kom deg i så fall ut derfra og den dårlige innflytelsen de har på deg, ref. ting du har skrevet i andre tråder.

Har ingen steder å gå fordi er broke, eneste er å flytte ut når jeg gifter meg men er enig i det du sier, de kan påvirke meg negativt men familien min er litt kaosete.

Men du svarte ikke på innlegget?

Dette stemmer ikke. Hvem har fortalt deg dette?

Nei, jeg svarer ikke på innlegget. Jeg prøver å få deg til å ta et oppgjør med hva eller hvem det nå er som holder deg for narr. Og få deg til å kreve rettighetene dine i det norske samfunnet. NAV og/eller fastlege er et sted å begynne.

Altså jeg respekterer norske regler, ærlig jeg personlig hadde ikke likt å bo alene.
Hvem skulle beskytte meg hvis det kommer en edderkopper i huset mitt eller du vet en kidnapper så tenker det er veldig viktig å ha noen som kan forsørge for meg as its lurest måte å gjøre tbh men bare min mening du trenger ikke å være enig i dette

Planlegger å ta fagbrev men da kan JEG BLI RICH tingen er at jeg må læe meg å bli snill først med kollegaene mine har du tåd til meg værsåsnill

Du respekterer norske regler sier du, men respekterer du deg selv?

Ofc respekterer jeg meg selv, hvis jeg ikke gjorde det ville ikke jeg vært her søkt om hjelp

Hvis problemet er så stort som du vil ha det til, hvorfor søker du ikke profesjoell hjelp?

Frikar, jeg trenger ikke profesjonell hjelp.

Hva trenger du egentlig da?

Trenger litt råd om hvordan en skal være mot andre

Du hater gutter, hvordan er det at de er så frekke mot deg? Det kan virke som et sted å begynne angående din selverklærte negativitet mot mennesker, hvis det aller mest gjelder gutter.

Jeg tipper at du enten har mindreverdighetskompleks eller størreverdighetskompleks, og i så tilfelle er nok det beste er å bare begynne å oppføre deg som at du er likeverdig. Ikke se for mye etter bekreftelser.

Jeg tror det kommer fra hvordan jeg ble behandlet av broren min og faren min. Men jeg prøver å være snill men jeg smiler mest til ingen kjønn

Det er jo derfor jeg anbefaler deg å få profesjonell hjelp til å håndtere dem. Så lenge du fortsatt er under deres påvirkning blir det nok vanskelig for deg å få til noen endringer.

Ok frikar nok er nok, jeg får profesjonelle hjelpen da

Jeg skjønner ikke hva problemet ditt egentlig er, for du skriver så usammenhengende og selvmotsigende noen ganger. Lengre oppe skrev du f.eks. at du ikke trenger profesjonell hjelp, nå skriver du at du får profesjonell hjelp.

Har du snap?

Nei, jeg driver ikke med (u)sosiale medier.

så godt å høre for jeg tenker at sosiale medier er cringe også så der har vi litt samme tankegang