Selvmordstanker

Hei igjen. Beklager hvis det blir litt masete, men har du fått noe kontakt? Håper alt går bra 😜

Nei har ikke fått noe kontakt ennå

Fortell det til mammaen eller pappaen din. Selv om det kan være skikkelig skummelt, så er jeg nesten helt sikker på at det vil bli bedre om du sier det til de slik at de kan hjelpe deg med å søke hjelp.
Jeg har selv to gutten på din alder og håper de kommer til meg om de har det vanskelig.

Ja skal prøve

Så bra!
Om de blir litt sinte, så er det nok fordi de blir litt redde og ikke helt vet hvordan de skal hjelpe deg sånn med en gang. Men mest sannsynlig vil de ikke bli det da.
Håper du får det til i dag, for det er ikke noe godt å gå med slike tanker for deg selv.

Ja takk for tipset

Hei Herman. Jeg maser litt på deg jeg også . Har du snakket med mor eller far? Hvorfor vil du ikke snakke med dem? Jeg er også mor, og hvis barnet mitt hadde gått rundt med tanker som du har , så hadde jeg så hadde jeg VELDIG gjerne villet vite det! Det er trist for foreldre å vite at barnet sitt har det vondt, men enda verre å ikke vite, og at man kanskje kunne hjulpet hvis man hadde visst. Du er så ung, det er ikke meningen at du skal ha det sånn. Det er hjelp å få, men du må snakke med noen. Har du et greit forhold til noen andre voksne som du kan snakke med? Eller snakket du med helsesøster i dag?

Jeg har snakka med mamma

Så utrolig bra at du gjorde det! Håper hun skjønte alvoret, og klarer å hjelpe deg komme i kontakt med noen som igjen kan hjelpe deg å få det bedre ❤️

Så bra du har gjort det. Håper det gikk fint, og håper hun hjelper deg slik at du får riktig hjelp❤️