Selvmordstanker

Synes du er veldig modig og klok som tørr å søke hjelp. Heier på deg og håper du snart får kontakt med noen som kan hjelpe deg med å få ryddet opp i tankene dine 😉

Takk betyr mye

Hun var ikke der idag heller jeg gir opp

Du må ikke gi opp. Du trenger å få snakket med noen.

Jeg orker ikke og prøve lenger orker ikke og snakke med noen

Noen trenger å vite hvordan du har det nå, men du trenger ikke å gjøre noe akkurat nå, hvis du ikke har lyst til å snakke med noen nå.

Ja takk for tipsa

Er det noe godt du kunne ha gjort for deg selv akkurat nå? Noe du har lyst til eller noe som ville føles godt for deg?

Nei kan ikke gjøre så mye har nettop operert.

Jeg tenkte mer på sånn småting, som noe godt å drikke og f.eks. en fin serie å se på?

Ja tror kanskje jeg skal se på serie da

Det høres ut som en god plan :)

Ja det gjør det vel

Fikk du sagt fra til en lærer? Du trenger ikke å si hva du tenker, bare at du vil ha kontakt😉

Nei det har jeg ikke fått

Det var jo litt leit da. Prøv å holde hodet opp mest mulig. Skal nok se at ting ordner seg etterhvert, selv om ting er litt kjipt akkurat nå. Som allerede ble nevnt her, så prøv å finne på noe koselig for deg selv😉

Takk for tipsa

Dette er veldig trist å høre😢Som mamma til 2 barn så ville jeg så inderlig visst om dette❤️Har selv en gutt som har hatt det slik og fortsatt har slike tanker og kronisk deprimert.
Har du prøvd å ringe hjelpe telefon for unge med slike tanker?Der kan du være helt anonym og dei er veldig flinke til å holde samtalen i gang om du synes det er vanskelig å snakke.Det er så utrulig viktig at du får hjelp ,det er ingen skam i å be om hjelp.
Spørr meg om det er noe jeg kan gjøre eller veilede deg til å få hjelp.Dette skjærer å høre i mamma hjertet mitt💔😢.

Jar du noen interesser/hobbyer ,noe som gjør deg glad?
Røde Kors trenger alltid frivillige til diverseog dei fleste skal ha noe for ungdom.Bare et tips.Du kan google på nettet å sjekke det ut evt.Det gir utrulig mye glede å være en del av det å være frivillig å bidra for andre.Det har hjulpet meg mye❤️
Det er utrulig viktig å komme seg litt ut å ikke minst være i et godt felleskap og akkurat det får du i Røde Kors.Finne noe som gir deg mestringsfølelse og gir deg glede.Du er så ung og du har så mye godt i vente ,men du må tørre å åpne deg opp sånn at du kan begynne å leve slik du skal og fortjener.Jeg er sikker på at du har så mye godt i deg og du har mye å gi.Å gi opp må du aldri la være et alternativ.Vi trenger dere ungdommer mer en du tror,dere er så ufattelig verdifull ❤️

Tusen takk ☺️