Savner bestevennen min

Jeg hadde en bestevenn i 7 år som på en måte var en søster for meg. Hun var der for meg gjennom alt, og selvom vi gikk på fortskjellige skoler, fortalte jeg hun hva som skjedde i dsgen min. Foreldrene mine, bestemoren min, alle vennene mine og til og med kjæresten min visste hvem hun var. Hun var min andre halvdel og vi gikk gjennom så mange vennegrupper sammen. Hun sa alltid at vi SLLTID skulle være venner og det trodde jeg også. Jeg trodde ingenting kunne bryte båndet vårt. Helt til i november 2023. Vi hadde starta å få nye venner, begge to. Jeg var spesielt nærme en annen, og jeg glemte bestevennen min. Jeg blokkerte hun, men unblokkerte hun med en gang og sa unnskyld. Hun sa at hun trodde at jeg ikke ville være venn med hun, og blokkerte meg. Jeg trodde vi kunne fikse ting. Jeg sendte henne meldinger og spurte om hun ville finne på noe og at jeg savnet vennskapet vårt. Hun ghosta meg. Vi måtte dra på denne fotballturneringen sammen, og vi dro med en av hennes nye venner. Hun latet som at jeg var luft og behandlet de nye vennene hennes som hun behandlet meg. Alt jeg tenkte var at jeg har blitt erstattet. Og det hadde jeg. Hun ble venn med alle vi hatet sammen, jenta som prøvde å splitte oss og til og med de som mobbet meg. Selvom alt som har skjedd, kan jeg ikke la være å savne hun så mye. Jeg har skulket trening i 4 uker nå for å unngå å se hun. Jeg klarer ikke å se hun le med de nye vennene huns, det bare gjør meg så lei meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre… jeg later som st jeg ikke bryr meg og forteller vennene mine at jeg ikke bryr meg om hun lengre. Men innerst inne vet JEV at jeg hadde gjort hva som helst for å være bestevennen huns igjen. Hva burde jeg gjøre…?

Hvor gamle er dere?