Ensom mann 56 kristiansund

Jeg søker etter nye venner.Gjerne av begge kjønn.JSavner også ei å bli glad i,være god mot.Jeg liker og trene,kjøre tur,fiske,gå på konserter,teater,revy,gå turer i mark og mye mer.Er glad i hunder , men kan ikke ha noen dyr her jeg bor.Føler meg sviktet og utestengt av mange.Ikke artig når tidligere venner ikke tar kontakt lenger pga at de ikke har fordeler av det.F,eks hjeelp man gir til de av alle slag.Når man ikke orker mer så slutter de å ringe,sende meldinger osv.Vil ha deg som venn på facebook , men de tar aldri kontakt.Siitter så mye alene , kjenner depresjonen og angsten bygger seg opp.Hva skal man gjøre da når man føler man har prøvd alt mulig.Er også glad i barn.Savner noen å kunne gå på tur med,gå på kino,kjøre tur sammen,gå på pub osv.Ta kontakt om du vil bli kjent.

Hallo, jeg ser også etter venner. Jeg er 18 da, men faren min er 53, så jeg vet hvordan eldre men har det nå for tiden (2024, den blå dragens år.) Jeg elsker også å gå på tur og er veldig flink til det. Aldersforskjellen er ingen problem for meg ettersom jeg er etter vennskap og ingen ting mer. Send meg gjerne en vennskapsforespørsel dersom det er noe du vil snakke om. <3

Hei Emilie Helene !
Snart halv 12 på Søndag formiddag.Jeg ser ikke hvordan jeg kan sende deg vennskapsforespørsel.Mulig jeg er litt trøtt enda. Skal få i meg litt sen frokost å se om jeg finner ut av det.Ha ha :-)
Som du skriver, aldersforskjellen bryr jeg meg ikke om.Har flere yngre venner på nett.