Slike kvinner vil æ absolutt aldri nånsinne nei uansett ka være sammen med nei og være venn med nei: Dominerende, Kontrollerende, Maktsyk, Psykelig sjalu, Ekstremt Sjalu, Veldig Sjalu, Mye sjalu, Innpåsliten, Truende, Voldelig, Egoistisk, Falsk, Overfladisk, Utro, Løgnere, Tar meg for gitt, Selvdigger, Sjenert, Besjeden, Pessimist, Negativ, Psykopat og Narrsisist. Slike kvinner vil æ ikke være sammen med i det heletatt nei uansett ka og slike kvinner vil æ ikke være venner med i det heletatt nei uansett ka.
Åh kjære! 🫣 Dét forstår jeg veldig godt! Hold deg milevis unna sånne! 👍
Hei. Kem e du?
Hei Øystein. Jeg er bare ei gammal gift kjærring på 59 år. ☺️
Da får du ikke mange venner..Men enig i at kvinner er falske og herskesyk. Du kan aldri stole på de.
Ér dét rett å ta alle kvinner over én kam, eller alle menn over en kam, bare fordi en har hatt noen dårlige erfaringer?
Mange kvinner er upålitelige og utro. Ofte svikter d3 mannen de er sammen med. Mest av kåtskap. Det gjelder ikke alle.
Slike kvinner må en holde seg unna for alt. De er dominerende og upålitelige. Tenker kun på å tilfredsstille seg selv.
Der er jeg helt enig 👍! Hold dere langt unna slike kvinner, men husk 📌 at dét finnes ennå noen som er det motsatte av disse. ☺️
Jeg har dårlige erfainger med svikefulle kvinner. Ei ville bare ha sex for å få unger, etter det var det slutt. 35 år uten fysisk berøring. Det ødelegger et menneske. Tenk at kvinner kan være så kynisk. Men det finnes vel unntak.
Tenker kvinner kun på sex og bli penetrert??