Redd for skole start

Starter VG2 om noen uker, å jeg gruer meg veldig, også er jeg redd for hvordan reaksjonene mine vil være.
Skole start etter sommeren er altid veldig vanskelig for meg, og reaksjonene jeg får varierer, og har ofte mye effekt på hvordan jeg takler resten av skole året.
VG1 gikk okay, men jeg sleit forsatt mye med angst igjennom skole året. Fikk ikke noe fravær da, utenom lege og lignende, noe som er stor forsjell fra ungdomskolen, siden jeg nesten ikke var på skolen i løpet av ungdomsskole årene. Skole starten i VG1 var ganske grei, siden jeg fikk mye støtte igjennom den første dagen og igjennom resten av året.
Men nå i VG2 vet jeg jo ikke hvordan første dagen vil gå. Redd jeg vil få reaksjoner som kan ødelegge mye for hvordan skolen vil gå for meg. Panikkanfall for eksempel, siden det er ganske skremmende.
Læreren som har gitt meg mest støtte igjennom VG1 skal heller ikke være i klassen min i VG2, noe som skremmer meg, siden det er ho som har passet på at jeg har fått ta pauser og lignende.

Hei. Jeg starter på VG1 snart og gruer meg å veldig. Jeg var heller ikke på skolen de første årene av ungdomskollen og var der kun noen få månder til slutt.
Det at VG1 gikk “okay” for din del er jo ganske bra da, da kan det forhåpentligvis bli det samme for VG2 selvom det vil være noen få endringer.
Kanskje vi starter på samme vgs? Lykke til da!

Håper VG1 blir bra :D
Hvilken linje er det du skal gå? Jeg gikk VG1 Naturbruk. Skal gå Heste og Dyrefaget

Kult, skjenner en del som tar det på landet. Jeg skal gå Salg, Service og Reiseliv i Oslo. Visste ikke at det var et fag. Om jeg ikke var så optatt av penger så hadde jeg nok valgt det..😅😂

girl same <3