Hei!
I oktober 2021 var jeg hos fastlegen og fjernet skintags. De fleste av de var veldig små.
Men på ryggen hadde jeg en skin tag som var rett under bh’en og den hadde blitt ganske vond og øm, og det så ut som det var sår på tuppen av den.
Legen fjernet den og jeg hadde også en utvekst på magen som jeg hadde hatt i mange år og han sa det var en fettklump med føflekklignende topp, og han kalte den for en skin tag. Legen sendte ikke inn disse tingene han fjernet.
Så i ettertid har jeg blitt redd for den utveksten legen fjernet på magen min som han sa var en skin tags, og blitt redd for den skin taggen legen fjernet på ryggen min som var øm og vond.
Har blitt redd for at det kan ha vært kreft i de og at kreften har spredd seg til andre steder i kroppen min. Så reiste til hudlege og fortalte om redselen min. Og hu sjekket hele kroppen min for tegn på kreft.
Og hu fant ikke noe mistenkelig.
Og jeg dro senere tilbake til hudlegen og fikk fjernet litt mer der jeg hadde arr etter den tingen legen fjernet på magen min for 2 år siden. Og det hu fjernet ble sendt inn til analyse.
Og jeg fikk til svar at forandringen som ble operert bort visste kun arr etter tidligere operasjon.
Så ble litt roligere etter dette.
Men nå har jeg begynt å tenke på den tingen legen fjernet på magen min for 2 år siden, og begynt å tenke på den skin taggen som legen fjernet på ryggen min også for 2 år siden. For den var jo veldig øm og vond og så ut som sår på tuppen av den.
Veit jo ikke om det var noe galt med den.
Har en redsel for at det var kreft i de tingene legen fjernet for 2 år siden og at kreften har spredd seg til andre steder i kroppen. Mest redd for spredning til leveren…
Tenker på dette hele tiden og er ganske urolig…