Panikk angst, helse angst, stress

Fikk mitt første ( tror jeg ) panikkanfall på jobben for ca 3 uker siden. En helt vanlig dag hvor jeg hadde det bra ellers. ( skal sies at jeg har vært helt sykt stresset siden sommeren pga helsa til hunden min, og gjennoppleving av stress og panikk etter min mors bortgang for 2,5 år siden) Ting hadde begynt å stabilisere seg igjen i livet mitt, og så pang ut av det blå fikk jeg denne angsten. Trodde jeg skulle dø. Har hatt nesten daglige anfall og tror at jeg skal dø hver gang. Har sjekket hjerte og lunger utallige ganger nå og beskjeden er den samme. Panikk angst. Snakk med fastlegen din og husk å puste 😵‍💫. Syns panikk angst er så skremmende og gåtefullt. Hva hvis det ikke er angst, men noe alvorlig galt med kroppen min som ikke legene klarer å finne ut av. Jeg har ryddet å vasket hjemme så det ikke er så mye for de som jeg etterlater. For jeg er bombesikker på at jeg skal dø nesten hver dag. Fler som har det på denne måten?

jeg har akuratt san som deg! Hat hatt det sånn siden julen i 2023…

Det er leit å høre. 😞Får du noen oppfølging?

Det er desverre slik at det kan oppleves sånn. Selv har jeg 3-4 besøk på legevakten i banken. Det er utrolig skremmende, men finnes ikke farlig.