Panikk anfall

Jeg har slitt med ekstreme panikkanfall i en måneds tid nå, går på både zoloft 100mg og Atarax tab 10 mg. Har ptsd diagnose fra før, og har akkurat begynt på dps, men får ikke ny time før etter jul. Jeg føler meg helt hjelpesløs, får ikke sove fordi jeg er redd for å få panikk anfall, også kommer det uansett… jeg har prøvd nå circadin 2mg, og quetapine (never again) og ingenting hjelper med å få meg i søvn fordi jeg klarer ikke å slappe av. Ender med å kunne gå i over to døgn uten søvn, ende opp på legevakten med panikkanfall fra helvette der jeg får sobril, men bare 2-3 stk slik jeg blir kvitt de verste fysiske symptomene mine også gjerne 1 til kvelden så jeg får sove. Jeg vil gjerne be fastlegen min om å skrive ut en boks med sobril til meg slik jeg har det liggende hjemme og bare det hadde betrygget meg at viss det er i nød så har jeg hjelp. Jeg er veldig klar over at det er avhengighetsskapende, og risikoen ved det, men å gå rundt med panikkanfall i flere timer om gangen å tro jeg skal dø av hjerteinfarkt klarer jeg ikke lenger alene… kan noen hjelpe med hva jeg kan Si? Føler liksom ikke jeg blir tatt på alvor; for jeg har prøvd alt av teknikker, ingenting funker, jeg klarer ikke å gå på jobb lenger pga angsten hellersterk tekst

Edit: sobril 10mg har ingen effekt på meg lenger så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

Hvilke fysiske symptomer har du? Jeg har hatt det helt som deg tidligere å kroppen er skakk etter den runden. Men med tid å stunder går dette over.

Når jeg får panikk anfall får jeg skjelvinger i hele kroppen,leppene rister, veldig høy puls og blodtrykk, kramper i brystet, tåkesyn, svimling … og det gir ikke seg på flere timer

Akkurat som jeg hadde det der! Har du noe fysiske symptomer i kroppen utenom dette?