Det som hadde vært digg er egt bare om man kunne forsvunnet helt. Eller om man fikk en tid i livet hvor man kan velge om man vil fortsette å leve eller dø. Jeg vil ta od å jeg har en plan å sånne greier men er redd. Vil ikke ha vondt lksm. Det er så rart fordi e vil jo dø men e vil ikke at det skal gjøre vondt. Å hvis man tar od på Parac så er det ikke HELT sikkert at man dør heller. Jeg vil ikke at det bare kanskje kan skje. Men du nå hører e faen meg fuglene på utsiden så e tror nesten e må legge meg nå
Ja helt enig!, jeg er ikke redd for å ta en stor mengde piller eller løpe forran et tog osv. men jeg er jwl redd for å overleve det og bli jwl skadet! Hahah jeg tenkte nettop på det, jeg har fysiotime kl. 13 så må klare å våkne til da!, måkene beggynte å bråke for 1 time siden hær 😭😭
Natta å lykke til videre med deg da!😊
Natta 😊 det er bare å sende en melding så svarer jeg nesten med en gang! 🫶🏼
Det er leit å høre at du ikke ble trodd! Tror ikke alltid dem mente det vondt, og det bare du som vet hvor alvorlig det er.
Jeg har hatt de samme tankene. Som noen her inne skriver, finner man de rette folka til slutt. Hvis du trenger en voksen å prate med, kan du alltid sende meg en melding, så kan vi prate.
Tusen takk! Det setter jeg stor pris på!❤️🩹