Noen fra Jessheim-området?

Hei.
Ikke lett for meg å skrive her. men jeg prøver. Ønsker å bli kjent med noen, ha noen å snakke med eller henge med, som kanskje kan bli til et godt vennskap på sikt. Jeg trives godt i eget selskap, men er også alright å ha flere bekjentskap/venner. Opplever ikke det som enkelt å bli kjent med nye mennesker i voksen alder, eller møte noen man er kompatibel med nok til å skape og beholde vennskap. Kjenner ikke særlig mange fra før, mye flytting tidligere og “mistet” kontakt med noen over tid. Ikke alle passer sammen heller, og det er greit 😊

Jeg er/fremstår også i starten som mer introvert og kan muligens virke uinteressert - frem til vi blir bedre kjent og tryggere med hverandre 😅 Jeg liker gode samtaler, ikke særlig komfortabel med smalltalk. Elsker natur, foto, er til en viss grad en kunstnerisk sjel. Er generelt nyskjerrig på en god del i dette universet.

Jeg er en openminded, ikke-dømmende person, er iaf ikke så rask til å dømme men prøver heller å forstå hva eller hvorfor ting er slik eller slik. Håper på å møte noen som også tenker sånn.

Er ellers ei jente på straks 35 og er i et fint forhold.

Skriv gjerne til meg om du vil og fortell litt om degselv? 😊

Hei dame på 48 her ser etter flere venner bor også på Jessheim