Dame på 41 år i Gjesdal (Rogaland). har lyst til å bli kjent med andre i Rogalands området. Det sitter så langt inne å skrive dette, uten at jeg helt forstår hvorfor. Det burde jo ikke være sånn 😅 Men jeg tipper at jeg ikke er alene. Har du lyst til å skrives?
Hei. Dét var modig gjort å lage dette innlegget! 👍
Jeg er ikke fra Rogaland, selv om jeg har bodd der tidligere, men du kan gjerne ta kontakt med meg hvis du vil.
Er ei gammal kjærring på 59 år, helhjerta for Herren, har mye livserfaring og mange interesser. ☺️
anitefilla@yahoo.com
Uansett så ønsker jeg deg alt godt! 🌿 🌷 🌿 🌷 🌿 🌷 🌿 🌷 🌿
Heisann! Jeg er jente 19 år, min samboer er 20 å vi flytter snart tilbake til Haugesund. Vi er glad i friluftsliv, strikking, tegning og alt mulig. Men vi sliter med å bli kjent med nye folk. Du må bare ta kontakt med oss om du vill bli kjent😊
Jeg er en gutt på 22 år, og jeg er også fra dette området. Jeg bor i Time. Hvis du har lyst til å snakke med meg, så gi meg beskjed om det)
Jeg å typen ønsker gjerne å bli kjent m nye folk, vi begge har slete dem siste årene å har endt m å bli ganske isolert og føler nå som vi er blitt eldre så er det mye vanskeligere å bare gå ut å bli kjent m nye folk
ok hvis du har lyst til snakke. Si ifra)
Yes d hadde vert kosli det
Det er kult. Hvordan kan jeg kontakte deg?)
Hei. Jeg er 34 år. Vil gjerne bli bedre kjent. Liker friluftsliv, shopping, gå ut å spise, kino, teater, revy og mye mer :) gjerne gi en lyd vis det høres interessant ut.