Jente 26 år Bergen

Hei. Jeg er en jente på 26 år som ser etter noen nye venner å bli kjent med. Jeg har ikke hatt d så lett av ulikegrunner for å få meg venner. Blandt annet angst. Hvis du også sitter sånn som meg eller bare ønsker å bli kjent så skriv gjerne til meg under.

Heii. Æg vil jedna bli kjend mæ dæg

bare å sende ei melding det jeg selv sliter med angst og andre plager, og vil gjærne komme i prat mer folk jeg slipper og møte

Hei, trist å høre at angsten og andre grunner gjør det vanskelig for deg å finne venner.
Selv er jeg blitt deprimert og isolert de siste årene grunnet mye restriksjoner under coronapandemien, så jeg sliter en god del med smalltalk, og det å holde en samtale flytende. Føler meg sosialt utilpass dersom jeg ikke kan sitte å «lytte».
Ser du bor i bergen, selv er jeg også bergenser, er 36år og har 2 barn.

vi kan chatte

hei, ja ser denne posten er litt eldre men akkurat nå sitter jeg i likens posjison som du va da, så kunne ha godt ha blitt kjent hvis du vill :)

Hei Maggie!

​Jeg leste teksten din, og den traff meg rett i hjertet. Det krever et helt eget kaliber og utrolig mye tøffhet å tørre å være så ærlig om ensomhet og angst. Den formen for ekthet har jeg enormt mye respekt for.

​Jeg heter Silverwolf. Jeg er en voksen fyr som ikke er skapt for å passe inn i en kjedelig A4-boks – jeg liker å ta min plass med sjel, verdighet og fullstendig ærlighet. Jeg er en fyr som trives med nevenyttige prosjekter, skruing, god musikk og galgenhumor. Men jeg vet også utrolig godt hvor tøft livet kan herje med en, og hvor ensomt det kan føles når stormen står på som verst.

​Akkurat nå er jeg i Bergen en tur, men flyttet til Innlandet i fjor for å komme meg unna alt maset her. Siden vi begge vet hvordan det er å sitte i situasjoner der man ønsker seg noen ekte mennesker rundt seg, hadde det vært utrolig hyggelig å bli bedre kjent med deg. Her får du hele pakken – usminket, dønn ærlig og lojal.

​Håper du har lyst til å ta en prat!

​Beste hilsen,

Silverwolf"

Hei!

Jente på 29 år. Opplever det samme. Blir gjerne kjent :)