Om noen vil skrive, så er jeg Snuppelure på Whatsapp… Gjerne skriv litt om deg selv, så jeg får vite littegrann… 😊 ( bare prøver det5e istedetfor her hvor de har spolert muligheten for privat mld…)
Jeg er 48 år ung dame, bor på østlandet- ganske øde lite sted… Intr er bl.a dyr, musikk, foto, tur/ reise, mat/ drikke, kose meg, vin, kaffe, sjoko, lese, film/ serier,fin natur, danse med mer… Liker kunne spøke litt om det meste samtidig som jeg har opplevd litt i livet… så vet at det ikke alltid er like lett bestandig… ❤️
Heisann heiter ørjan alenefar fra sogn og Fjordane 79 mod.hobby fisking,fjellet tur i skog mark,elsker musikk og festivaler
Hei du. Jeg lastet ned Whatsapp nå, men kunne ikke finne deg der..? Profilen min er ihvertfall MagnusT. Jeg skal prøve å bli litt mer kjent med appen, er vel jeg som ikke har helt oversikt enda.. 😅
Jeg prøvde å finne det på WhatsApp men fikk deg ikke opp 😅
Hei bor på Østlandet . Dame 46 år . Har lyst på venner som kan treffes for en kopp kaffe. Bor du langt fra Drammen ?
om det bare hadde vært en mulighet til å sende private meldinger her mellom brukere istedet… åhh vent.. stemmer det ja.. det la SiDetMedOrd ned og stengte den funksjonen facepalm
ikke rart folk får problemer da når det både er risikabelt og praktisk vanskelig å finne folk på andre platformer
Denne meldingen går litt til alle her da men ved WhatsApp må man søke på tlf nummer og ikke navnet på profilen dessverre
Ja.. Det var det jeg fant ut også… så dessverre… 🙈😅 Er litt på andre plattformer også, men vil ikke ha navnet mitt åpent her…
Takk for STRÅLENDE tilbud Si det med ord!!! …ironi…
Jeg bruker discord, du kan lage en bruker der, eller andre steder da. Trenger jo ikke bruke ekte navn ellerno også heller dele det man sku ønsket der inne isteden for?