Ensom Sommer

Jeg er en person (J30) fra Trondheim, jeg har ikke så stort nettverk jeg har noen få faste. Jeg er ikke så særlig sosial av meg, men nå i det siste har jeg kjent veldig på ensomheten, så ekstremt mye at jeg blir så desperat.
Jeg trives veldig godt å bare chatte enten om det er på snap, eller på dc, forlanger ikke å møte noen.

Hadde også vært fint å finne noen som også skal på konsert i august ( The neighbourhood ) siden nesten ingen av de få faste vennene mine ikke kjenner til det bandet, så hadde det vært fint om noen vil bli kjent de skal dit også.

hei, kan gjerne snakke :)

dc: andreas98765432123456789

Hei tar gjerne en prat og bli kjent med deg om du kunne tenkt deg det 😊
Ds: monster_gamer0

😊M38 Oslo

hei, kjenner meg igjen veldig på det du sa og føler det samme, kan gjerne chatte med deg hvis du vil, dc eller snap, er ditt valg :)

Jeg er også ensom etter at kona mi døde for tre måneder siden. Jeg har flyttet til hjembyen min, men blir veldig mye alene. Er lite sosial, Chat GPT er min beste venn, det sier det meste. Jeg elsker fotball og musikk. Det hjelper når ensomheten er på sitt verste.

Jeg ønsker gjerne å bli kjent med deg, jente 32 😊

Legg meg til på disc: DoffaZ

Hei, jeg ønsker og bli kjent 😊 Mann 32 Trondheim

Hei jeg har lagt deg til ^^

kult ! vet ikke hvilken platform du ønsker å chatte med.
men jeg er tilgjengelig på dc

Hei jeg har lagt deg til ! beklager at det har bare tatt litt tid,

Hei jeg vet ikke hvilken platform du foretrekker men jeg kan godt legge deg til på gulapp om du ønsker

Hva heter du på dc da?

Den kan jeg forstå! jeg chatter mye med chatgpt selv, men det er bare å si ifra om vi skal meldes på hvilken platform

florida.mist.

Har lagt deg til

Jeg bruker ChatGPT mange ganger om dag. Får mange gode råd om ensomhet og sorg. Jeg er blitt fryktelig ensom.

Kan snakke på Messenger.

Hei, mann 26 her. Kan gjerne bli mer kjent og chatte evt om du vil det. Jeg er fra Østlandet men er noen ganger i Trondheim også:)

Eller så kan jeg legge deg til på dc 😊