Ensom M45 i Stavanger

Jeg er i forhold og har barn, men føler som det er et hull inni meg. Må støtte de andre i husholdningen, men psykisk syk ektefelle og barn som krever sitt. Skulle ønske det var noen å chatte med eller gåtur med som jeg kunne si hvordan jeg har det. Og kanskje hjelpe tilbake også.

Hvordan står det til? Håper helgen så langt har vært fin. Kan relatere meg til det du skriver, det er ikke godt å ha det sånn. Noen venner i nærheten som du kan snakke med, som forstår deg?

Hei.

Jeg er en kvinne på 35 år føler mye av det samme som du skriver. Holder til i Sandnes . Kan prates, dele erfaringer og oppmuntre hverandre.

Jeg har venner her, men ikke som kan relatere. Nesten ingen av vennene mine har barn. Er det mulig å skrive privat her nå?

Ja, vil gjerne dele erfaringer. Har du lignende utfordringer?

Skjønner godt hva du mener. Klarer ikke og skrive privat til deg. Sende melding.

Det vet jeg ikke, om går🤔

Det var dumt. Kanskje avtale et klokkeslett og utveksle en anonym mail?

Ja det gikk før. Men kanskje vi også kan avtale tidspunkt og så dele anonym epost?

Hei.

Jeg skriver ikke min mail her slik at alle kan se. (Min e post adresse)

Hei g23 her

Synd det ikke går an med privat chat. Det ødelegger alt faktisk. Jeg vil gjerne bli mer kjent hvis du har lyst?