En pålitelig venn

Jeg er en dame på 43 år som bor annehver uke på Dal i Eidsvoll og annehver uke i Asker. Savner de gode vennepratene som vi kan dele alt . Som vil treffes men også bare skrive med ofte når det skjer noe. Rett og slett en som bryr seg om meg og en jeg bryr meg om. Håper noen tar kontakt.
Mvh Cathrine

Hei cathrine!
Jeg bor på jessheim, er 30 år og også litt ensom på samtale fronten.

Hei. Har du en snap eller messene vi kan skrive på? Så kan vi bli litt bedre kjent :)

tor. 21. mars 2024, 01:55 skrev Loonie2on via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei. Har dere messenger eller snap som dere vil dele?
Lettere å prate der og ikke her syns jeg 😀

Hei
Har du en snap eller messenger som vi kan skrive på? Lettere det. Klem

tor. 21. mars 2024, 01:55 skrev Loonie2on via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei dame på 48 fra Jessheim ser etter gode venner

Hei. Har du en snap eller messenger så vi kan skrive? Syns det er enklere å bli kjent da. 😀

fre. 29. mars 2024, 10:51 skrev Susn via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Har du snap eller messenger. Så kan vi skrive der. Enklere der

fre. 29. mars 2024, 10:51 skrev Susn via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei.
Så hyggelig at du skrev.
Har du en snap eller messenger vi kan skrive på?? Litt lettere der

lør. 30. mars 2024, 10:58 skrev Susn via Sidetmedord <notifications@dekodetest.discoursemail.com>:

Hei, jeg bor også i Asker.

Hei ikke så god på dette her viste ikke jeg hadde fått svar en gang. Og litt problem med å få sendt får ofte tilbakemelding det blir ikke sendt . Men jeg prøver

Så om du finner meg nå selv om det er lenge siden du skrev så kan vi jo skrive på Snapchat hvis du vil