Hei, jeg går frem og tilbake med meg selv. Er det noen som har noe tanker?
Er det ok å gjøre det man kan for å slite ut livet til en person man er 110% sikker på at er pedofil og har handlet på dette i flere år? Når saken har vært i retten men straffen virker for enkelte til å vær mildere enn hva den burde vært. Eller skal man la ting ligge å gå sin gang?
Jeg vil bare oppmuntre med å si at du er verdifull og elsket av GUD
Selvfølgelig. På alle måter 💕
Du er verdifull fordi du er skapt av GUD. Himmelen er en virkelighet..,
Du er høyt elsket og fordi Gud, Jesus lengter etter samfunn med deg. Din bønn. Guds Ord kan gi deg glede tilbake…. DHÅ vil hjelpe deg og gi deg lys over det du leser i bibelen. Jeg ber om det. 🙏🏾
Den Hellige Ånd er kraften fra Jesus. Guds sønn det er Jesus og som sto opp fra de døde. DHÅ er talsmannen som gir mennesker troen. ✨Himmelen er en virkelighet… Jesus er BEST.
er ikke mye som tyder på at Jesus passer på meg. Da hadde jeg ikke hatt et så vanskelig liv. Med ødelagt barndom. Og bare motgang..
Alle er forskjellige så klart. Forstår deg godt. Alt til sin tid. Jeg opplevde møte med Jesus da jeg var liten inne i ett alkoholisert hjem. Jesus troen løfter en fram i livet opplevde iallfall jeg da 💕🤝
Livet er ikke lett for noen. Alle har sitt. Jesus tilbyr iallfall ett liv etter dette. Verdt å kjempe for…
❤️
Ønsker deg alt godt,
Jeg har lest mer av hva du har opplevd gjennom andre du har dialog med.
Jeg opplever en mor som
Ikke SER meg. Som er venn med overgriper skikkelig vondt
Jesus har ikke hjulpet meg. Det var vold og fyll i oppveksten. Sliter mange år etterpå.. Ingen hjalp oss. Livet ble ødelagt. Store søvnproblemer.
Gud velsigne DEG.
Tenker på deg. Vil huske på deg i mine bønner.
God påske. Jesus er en virkelighet.