Medisiner for angst

Hei jeg har vist angst å slkter veldig med det jeg fikk en legetime oss legen flr angsten å det men jeg dro ikke for jeg følge det vile ødlege hele dagen min med å snakke om det men jeg har veldig løst til å få noen medisiner om de sier jeg trenger det så lurte jeg på om det er et bra valg å ta medisier for angst, overtenking og tvangstanker eller om det er noen b virkninger jeg burde vite om å virdan det funker

Hei AEeehei

Jeg skjønner godt at du ikke ville ødelegge dagen ved å snakke om angsten din med legen. Det skjer med meg også. Men jeg vil oppfordre deg veldig til å få en time til hos legen, slik at du faktisk kan få den hjelpa du trenger! Det kan jo påvirke dagen din, men i ettertid kan det bli mye bedre hvis du kommer deg over kneika, går til legen og tar tablettene. Jeg har ingen erfaringer med sånne tabletter, men tror også det hadde vært lurt for meg å starte med medisiner for angst, overtenking og tvangstanker. Jeg heier på deg, på meg og på oss!

Ønsker deg gode ting fremover
Hilsen LitenLarve

Hei lillelarve æ va oss legen i går det gik bedre en æ forventa dagen ble ikke ødelakt å æ utfordra meg mer en æ har gjort før å det går faktisk bedre legen sa æ kansje skule få medisiner så da håper jeg de ka. Hjelpe meg heier på deg å