Litt ord men betyr mye kanskje

Litt ord men det har mye betydning kanskje…

Hva er vitsen at du er redd for meg, men ikke beskytte meg?

Du elsker meg veldig mye, men du forstår meg ikke. Du savner meg og du leter ikke etter meg.

Hva er fordelen med å være blant tingene dine og ikke være den viktigste av dem?

Hva er fordelen med dine intensjoner og ord hvis handlingene dine er det motsatte av det du sier?

Hva er fordelen med din kjærlighet for meg hvis den ikke gjør meg til en sterkere og lykkeligere person?

Hva er fordelen med min tilstedeværelse i livet ditt hvis jeg ikke er den søteste, mest dyrebare og viktigste tingen i det?

Hundre tusen <3 til deg

Spørsmålene dine er bra. Jeg skal svare som at dette er hva denne personen faktisk føler, og ikke en narsissistisk manipulasjon av ett eller annet slag. Det du selv sier er at du ikke ser noen nytte i denne personens tilstedeværelse om ikke du får innfridd en del ting, til tross for denne personens kjærlighet. Helt på sin plass, men det er også det samme som den andre personens handlemåte, som tydeligvis har funnet sin nytte i deg. Det er bra du ikke lar personen bare få sin egen vilje uten å være bevisst på hva du selv trenger.