Ikke at det er så nøye men , når jeg var her første gang for 6 år sia å sendte private meldinger så fikk jeg bestandig svar - endten det var bare å fortelle om gode opplevelser kontra mindre gode .
Når jeg kom inn igjen nå så fikk jeg aldri svar fra dere som jobber her inne …ja ok skrev da at jeg hadde ingen spørsmål men bare fortalte hva som hadde skjedd på disse 6 årene å hvorfor jeg kom inn igjen.
Hadde dette vært for 6 år sia hadde jeg fått respons - syns også det er rart for dere skriver jo at skriver vi direkte til dere ansatte her inne vil vi få svar innen 24 t , men jeg fikk aldri noe svar - er det kunn en forglemmelse eller svarer dere kunn på mails som er spørsmålsrelaterte ?!
Litt greit å vite bare…
Å det var rart. Jeg har skrevet flere ganger nå, og fått alltid svar.
Interessert i brukernavnet ditt, hva har du gjort for å få det bedre?
Mye er skjedd på 6 år å jeg var ekstremt langt nede sist jeg var her.
Men siden da har jeg jobbet ekstremt mye med meg selv å har en ekstremt nær familie som tar vare på meg.
Var kunn min søster jeg turte å dele disse tunge stundene med …dog høsten 2021 kom det største vennepungtet .
Møtte en herlig fyr på Møteplassen som jeg pratet med i 1 mnd føre vi møttes på de 30 dagene ble kjemien bare desto sterkere.
Å samme helg vi møttes ble vi også et par , nesten et år etterpå forlovet vi oss og vi drømmer om å gifte oss sommeren 2026. ( om økonomien strekker til )
Har å nyrlig flyttet inn i en flonk ny bolig som sto ferdig desember 2023 der drømmen er at min partner skal med tiden bli min samboer iløpet av dette året her.
Så har å lært at det er ok å ikke være sterk hele tiden er man ,redd har angst og man ikke ser no lyspungt i ny å ned så bare få det ut der og da for inni her er det å mye sosial angst inni bildet å veien til å bli et forbedret menneske kan virke lang men føler jeg er blitt en mye bedre utgave av meg selv .
Derav 95 % leget …de 5 % som gjenstår er mest betegnet på meg selv å min sosiale angst for andre folk jeg ikke kjenner face 2 face - men jobber med meg selv hver eneste dag …å dette er å mye takket være min fantastiske forlovede :o)
Har du skrevet til veiledningstjenesten? De svarer innen 24 timer nå også.
Så bra at ting har forandret seg på den måten for deg på de siste 6 årene. Det er veldig fint å høre slike historier, også for oss her på forumet :)
Ja var der jeg skrev.
Syns det var rart dem aldri svarte ,selv om jeg aldri skrev no direkte spørsmål til dem da 🤔🤔
Ja, det er veldig rart. Jeg har alltid fått svar, selv om jeg ikke stiller dem spørsmål.
Du kan jo prøve igjen?
Såå fint å høre. Da er det håp for at ting kan bli bedre❤️
Da har jeg gjort det lov å håpe at det er no liv i den andre enden , :P Hvis ikke er det ikke så veldig nøye - men syns det er stas å dele solskinns historier å , de kommer ikke så ofte så verdt å ta vare på :).
Så absolutt , viktig med solskinns historier å , de kommer ikke så ofte , men når det skjer så er det viktig å ta vare på dem ;)
Ja, absolutt, det er kjempe viktig å dele solskinnshistorier, både store og små :) Både for sin egen del, men også for å gi andre håp.
Jeg håper også at du kjenner godt på den gode følelsen selv, eller de gode følelsene, det er det aller viktigste :) Lagre den inni kroppen din som er veldig godt minne :) Gjenta den for deg selv. Du har lov til å nyte og kose deg med den så mye du vil :) Jeg hadde selv en slik følelse før jul, og det var helt fantastisk, og jeg vet at den er der inne et sted, selv om det har vært stress og andre bekymringer å ta tak i etter jul, så vet jeg at det gode som har hendt ikke blir borte, men er der. Det har virkelig hendt og det har virkelig vært slik, selv om jeg ikke kjenner det nå, og det er veldig godt at jeg nå har kommet til et sted der jeg greier å se det, og ikke bare tenker at nå er alt dårlig igjen og det gode er tapt.
Igjen, veldig bra du deler, når du syns det er så stas å gjøre det :) Bare rop det høyt ut :)
Ja prøver absolutt å tenke positivt å gjøre det beste ut av det .
Trur jeg kan lide noe av sosial angst samt at jeg har veldig lav selvtilitt , klarer fint å være direkte å rose andre oppe i skyene av dem som ser det , men når jeg får komplementer selv sliter jeg med å ta dem imot på et vis .
Men , sef etter vår første kjæreste tur å jeg måtte hjelpe duden min en del fordi vi rota litt med rettningen å div ( jeg har jo 0 rettningsans i prinsippet ) å vi LIKEVEL greide å komme oss hjem tilslutt så kjente jeg på en enorm mestringsfølelse.
Å det har gitt mersmak å komme ut av dette indre skallet da for å imponere min partner enda mer som er super sosial å elsker å bli kjent med nye mennesker.
Men ting tar tid med meg å det virker som om han har skjønnt for har jo blitt gevinster ut av hans tålmodighet også :o)
Herlig å høre om gode ting som skjer. For det er nok tøft å stå i.