Hei å hopp alle mann .
Etter 6 års pause herfra fant jeg ut at jeg ville innom her igjen for å dele noen tanker .
Var først i 2018 jeg fikk meg en solid knekk etter et grusomt 2017 , knust hjerte av en idiot-kjæreste som slo opp med meg sånn uten videre , plutselig dødsfall av en venn jeg hadde kjent i over 2 10-år å ikke minst mye dritt på arbeidsplassen som gjorde at jeg ikke fikk være der mer - å alt dette summert opp følte jeg meg som verdens største 0.
Så denne siden hjalp meg å reflektere over tanker å ikke minst hjelp fra dere der inne av både profesjonelle samt dere andre som leser dette :-)
På disse 6 årene har jeg blitt mer selvsikker i mine valg å høsten 2021 møtte jeg min sjelevenn ,kjæreste å nå forlovede å vi håper å få til å gifte oss sommeren 2026 om økonomien strekker til.
Også verdt å nevne at jeg nå har flyttet inn i flonk ny leilighet ( bygget sto ferdig desember 2023 ) .
Likevel kjenner jeg av å til på en indre stress av frykt , for jeg har aldri kjøpt en bolig som er såpass dyr bl.a i husleie dog får mye hjelp av spesielt pappa så er det en del av meg som er livredd for å ikke få til å bo her i lengden pga trangt økonomi , men må bare lære meg å puste med magen sånn sett er jeg glad jeg har verdens beste partner for er snakk om at han skal komme ned hit å bosette seg her sammen med meg , få seg jobb her slik at vi kan dele på evt utgifter …så på langsikt har vi jo en plan så vet det vil ordne seg til slutt.
Oh dette ble en lang melding men son sakt er 95% gladere enn poå veldig lenge å er så godt som friskmeldt dog vonde tanker kan komme innimellom å tulle med hodet mitt .