Å mye har skjedd siden sist.
Nå er sommeren her å selv om det regner så det spruter her nede i Telemark er ting likevel ganske så topp for tiden nå som min forlovede har blitt min forlovede .
Dog det skal sies da han var invitert i hovedstaden denne hælja så var veldig tungt når har reiste å ikke minst føltes leiligheten veldig tom uten han :'(
Men , han kommer ganske snart til Porgrunn der søstra mi skal plukke han opp å han kommer hjem til meg ganske snart å han har ordnet ganske mye når har vært innafor av ting å tang så jeg er overlykkelig sånn.
Man , kan si det sånn at han å jeg utfyller hverandre på de beste måter så nå gleder jeg meg bare til det blir 2026 det er det året vi blir mann og kone å selv om jeg hater å innse at jeg MÅ bli voksen å ikke minst starte med å tenke voksent så hjelper han meg igjennom de aller verste hindrene i livet så jeg føler meg ganske heldig .
Sånn sett håper jeg at jeg er ferdig med de fæle periodene i livet mitt å at heretter blir det bare fantastisk så lenge jeg har min bedre halvdel ved min side <3
Med dette ønsker jeg dere alle en flott kommende uke å klemmer til dere alle
----------------c",--------------------<