Samme her også! Pluss at jeg har smerter i rygg skuldre å hofter! Så hinsides igså! Har hatt leamus daglig i legg og kår siden 2016
Jeg har også smerter der! Har du fortsatt angst/depresjon? Er leamusen der konstant til deg også, eller bare innimellom i løpet av dagen?
Han er der konstant så lenge jeg har fokus der!!! Men kjenner det ikke ved bevegelse! Kunn når jeg er i ro tror jeg! Hva med deg?
Samme her og. Kjenner det aldri i bevegelse, men er der hele tiden om jeg sitter eller ligger :(
Du kan nok sette dette på listen for angst! Nervesystem i helspenn!!
Så det er sånn hos deg og?
Hei. Har det blitt noe bedre med dissa leamusene? Jeg har hatt leamus over hele kroppen, spesielt i leggen i 3 mnd nå. Er bare et dunk også kommer det ett nytt sted. Er skikkelig redd for at jeg har ALS. Så ser etter likesinnede.
Har hatt det konstant i leggene siden i 2016 jeg! Lever enda! Men er fryktelig fryktelig irriterende!
Er de på et sted på leggen, eller er det litt overalt? Merker du dem når du sitter?
Merker det kunn når jeg er rolig ja! Ikke ved bevegelse! Får det flere plasser på kroppen også! Men i leggen er det som en maurtue av leamus! Er overalt i leggen! Til deg da?
Jeg merker det når jeg er i ro, men kan kjenne noen når jeg sitter å kjører bil. Jeg får det over alt på leggen, bare et dunk og så går det videre. Men får det over alt på kroppen også. Blir super redd.
Hvordan startet dette for deg? Har du hart angst over tid før du merket dette?
Det startet etter fødsel, sov ikke og spiste ikke på 2 uker. Så fikk jeg en rar følelse i ansiktet og nedover arm og bein. Trudde jeg hadde fått MS, gikk helt i angst modus og trudde livet var over. Da kom det leamus over alt på kroppen hele tiden. Bare jeg satt meg ned så hoppa det over alt. Fant da ut at dette må jo være ALS, gikk nesten i psykose og endte med å bli lagt inn. Trur fortsatt at jeg als, mm hode har roa seg: nå har jeg stortsett bare hopp i begge leggene. Og noen ganger over alt. Men har også merka at det er sted på leppa som vibrerer.
Så jeg trur jo at jeg er dødssyk. Noe som sliter på hverdagen. Du da?
Jeg har også vondt i den ene ankelen og i korsryggen.
Husker ikke! Men startet med angst hos meg! Nervesystem i helspenn!! Er mange mange med angst som sliter med leamus!
Hva sa legen om dette da?
Har vært hos nevrolog 2 ganger og tatt EMG, de sier at det er funksjonell bevegelser. Ikke det at jeg trur på det helt enda, må se hva tiden viser. Syns det er veldig vanskelig når kroppen reagerer sånn her med disse leamusen. Men startet når jeg hadde angst anfall dagelig og overbevist om at jeg skulle dø. Men håpet jo de ga seg, men som sagt har blitt mindre av dem.
Har du vært på noen undersøkelser med dine leamus?
Var til nevrolog for noen år siden uten funn! Hadde d vært sykdom hadde du vært skikkelig dårlig å ikke klart å gått på føttene!
Jeg håper jo bare det er hodet som er gjør dette. Men når jeg er stiv og verker i ankelen uten at jeg har gjort noe, blir jeg veldig redd og har hoppende leamus over alt.