Hei.
Jeg er en kvinne som snart skal bo i Hønefoss. Er det noen med samme interesser som vil møtes? Kanskje vi kan gå en tur og/eller se på blomster og andre planter på Plantasjen?
Jeg har hatt hund og katt, og drev med hester da jeg var yngre. Jeg er veganer.
Jeg har hatt det vanskelig hele livet. Det startet med familien min. En psykiatrisk sykepleier på DPS kalte det grov omsorgssvikt. Andre har også behandlet meg dårlig. Jeg er ufør. Det er mye i livet som er en glede, men det som er negativt ødelegger alt. Jeg orker ikke mer. Jeg kommer til å avslutte livet mitt en dag. Jeg må bare prøve å bli ferdig med noe først. Kanskje noen er i en lignende situasjon, og vil møte noen som vet hvordan det kan være? Jeg har ikke kontakt med noen, og jeg får ikke hjelp av de i hjelpeapparatet. Jeg føler meg veldig alene her på jorda nå.
Jeg sover altfor lite, og jeg fungerer ikke så bra sosialt lenger. Jeg har dårlig selvfølelse. Jeg er veldig sliten, så jeg klarer nok ikke å ha veldig mye kontakt. Jeg bør vel også nevne at mange har sagt at jeg er stygg og ser ut som en mann.
Jeg har blitt ganske herdet, men det er litt trist at ikke engang her er det noen som har tatt kontakt.
Eg er mann, mykje eldre, og bur på ein annan kant. Så kontakt er uaktuelt, men du fortener nokre ord. Ser at noko er likt. Du bryr deg om dyr, natur og blomster. For meg var utsjånaden påfallande. Då eg var ung såg eg eldre ut enn eg var. Kan hende gjer eg det no også, men no er det ikkje påfallande.
Kommentarar om utsjånaden skal ein ikkje ta for god fisk. Mange går omkring og prøvar å pådytte andre dårleg sjølvbilde. I neste omgang kan dårleg sjølvbilde gjere ein person sjølvdestruktiv.
Eg er heldigare enn deg, for sjølv om eg har vore sjølvdestruktiv er eg rimeleg frisk og sprek.
Vil berre gje deg eit lyspunkt i kvardagen. Håper du finn glede i det du har.
Hei.
Beklager sent svar. Jeg er så dårlig og sliten at jeg nesten ikke klarer å tenke.
Tusen takk, det er hyggelig at du tok kontakt. Så fint at du også er glad i dyr og naturen. Jeg liker brukernavnet ditt.
Samme her. Mange trodde at jeg var rundt 55 år da jeg var i slutten av 20-årene. Men jeg ser ikke “bare” eldre ut.
Jeg ønsker deg lykke til videre i livet :)