Ensom dame 46 år

Ensom 46 år dame fra Krokstadelva. Er det flere ensomme herfra.

Jeg er veldig ensom og føler meg utrolig alene
Bare send meg melding hvis du ønsker det

Ta kontakt hvis du ønsker noen å prate med :)

Jeg tenkte kanskje det var noen som vil gå tur eller ta en kopp kaffe på kafé

Jeg føler for å komme meg litt ut når det er åpent, gjør du.Jeg har vært alene hele jula

Absolutt🤗
Jeg vet ikke helt hvor krogstadelva ligger.
Jeg bor i Grenland, men er absolutt åpen for enntur når det åpner igjen.

Hvor gammel er du? Er du i arbeid .?

Jeg er ikke i arbeid. Er uføretrygdet. Jul og nyttår alene det er ensomt. Hva skal du?

Hei

Her kommer det et svar fra andre siden av Ælva.
Jeg er en 63 år gammel mann (i kroppen, men i hodet snaut 20 år ;-))

Jeg er i utgamgspunktet ganskje sosial, men pga sykdom og mentale utfordringer har jeg gjennom de siste årene mistet kontakt med alt av “gamle” venner og det meste av mitt sosiale nettverk forsvant også når jeg ikke lengre kunne jobbe. Så for å “beskytte” meg selv så har det vært lettest å være alene, for da trenger man jo ikke tanke på hva andre syntes om deg.

Har en liten drøm om å få en ny vennekrets (en liten og trygg) hvor vi kan treffes innimellom til felles hygge og sosialt samvære.
Liker i utgangspunktet meg veldig godt på tur i skog og mark, men etter at jeg mistet det ene benet for 7 år siden er ikke det mulig lengre, Derfor blir det heller mange lange turer i bilen nå til dags.

Har du lyst til å ta kontakt så er du hjertelig velkommen. Jeg er en ganskje vanlig og hyggelig mann. Og så tenker jeg at det værste som kan skje er at man treffer/skriver med et annet hyggelig og kanskje er det alt som kommer ut av kontakten. Eller man kan være heldig å få en god venn.

Mvh
Mann på rette siden av Ælva ;-)

Hei. Det har du rett i. Kan treffes å ta en kopp kaffe en dag.

Er du ikke aktiv her på si det med ord

God natt 😊