Dame på 54 år søker venner. Bor alene med hunden min, og kjenner ofte på ensomhet. Voksne barn, og er singel. Søker likesinnede, altså voksne mennesker som synes livet er både godt å tungt alene. Jeg er delivis ufør, og da er det vanskelig å møte nye mennesker. Jeg har en kronisk sykdom, men er enn så lenge “frisk” og liker å være på tur i marka. Finnes det venner der ute?
Klem
Hei mann på 57 år ser seg rundt etter flere venner og kunne tenke seg og bli kjent med deg sånn etter vært Har mine hobbyer men blir mange ganger sittende alene og gruble sliter med uro og søvnvansker. Svar meg gjerne. Tror ikke du blir skuffet.
Hei Tintin.
Hyggelig at du tok kontakt. Håper du har en fin kveld.
Ja det har jeg. Hvordan går det hjemme hos deg
Rolig fredagskveld her 😊
Her også. Koselig å plutselig ha noen å prate med
Kan du si litt mere om deg selv
Jeg er 54, har hund, er mye i marka, delvis ufør og har en liten jobb. Har voksne barn, bor alene i Tromsø.
Okay jeg bor i Rogaland og er uten barn. Jeg hadde en hund når jeg var I ungdomsårene og bor i min egen nedbetalt leilighet. Òg er uføretrygdet og trives med det. Arbeidslivet ble til slutt for tøft da jeg fikk dårlige nerver og sliter fortsatt i perioder. Jeg er 179 høy og mørkt hår blå øyne og noen kilo for mange rundt magen. Hvordan ser du ut?
Nå vil jeg legge meg for kvelden, så kan vi snakke mer i morgen hvis du vil det?
God natt og sove godt 😊
Takk for det. Natta
God morgen håper du har en fin start på dagen
God morgen og takk det samme 😊
Nå har jeg spist middag og slapper av. Håper det er fint sommer vær i Tromsø.
Det er helt nydelig vær her, ja. Vi har hatt en utrolig fin sommer. Hvordan har d vært hos deg?
Stort sett bra, men kom nettopp en regnbyge her nå og noe regnbyger i juli, men en fantastisk tidlig fin vår.
Er du der ,hva gjør du. Ser på tv?
Håper du har en fin helg.