Det blir mye å lese, så jeg vil anbefale å ta deg god tid! Jeg går igjennom en kjærlighetssorg akkurat nå og merker jeg går mye runder med meg selv. Vi datet ekslusivt, men ikke lenge. Jeg er en person som gir alt og da er det ikke rart at jeg har mistet meg selv.
Vi møttes på Hinge i Januar i år og holdte på til begynnelsen av Mars. Der slår hun opp fordi hun syntes jeg er “Forsiktig” og at jeg ikke “Leder”. Vi har mye sex iløpet av den tid også og hun syns sex’en er bra. Vi har masse felles interesser som gaming, film, musikk osv. Blir veldig såret og gråter mye. Tar meg et par måneder å komme meg over i den perioden.
Det blir da 3 måneder nesten ingen kontakt. Hun spurte meg om å game noen uker etterpå og jeg sa “Ja”, men det var ellers veldig stille mellom meg og hun.
Når Juni måned kommer så tar hun kontakt og sender meg en melding seint på kvelden “Savner deg, natta” og denne fortsetter til at vi blir enige om å møttes. Jeg tar initativ og setter opp dato sted og tid. Jeg går inn i møte med hun med null forventninger. Vi prater og hun spør meg om hva jeg tenker om å komme tilbake. Jeg sier at jeg kan tenke på det fordi jeg sist gang ble jeg veldig såret og forteller hun at det tok tid og jeg hadde masse spørsmål. Jeg bestemmer meg for å dra tilbake til hun og prøve igjen, men denne gangen legger vi frem hva vi ønsker av det forholdet. Jeg nevner tillit og for hun vil det være å lede (være alpha)
Hun drar på ferie til Tyrkia og er der i 2 uker. Vi flørter, sexter og sender intime bilder. Hun skal ha sagt at hun har vært kåt på meg når hun var der, men det ble bare over nettet fordi hun var på reise.
Jeg møtte hun forrige mandag og tirsdag.
Mandagen: Henter hun på flyplassen. Jeg tar initativ her. Hun er sliten, trøtt og vondt i hodet. Stod klar med paracet, skolebolle og brus. Jeg hjelper hun med å være bagasje og veske hele veien hjem til hun. Det var planen, men så spør hun meg om jeg vil spise ute og da gjør vi det. Vi er ute og spiser og jeg merker at vi ikke helt matcher energien helt der. Jeg prater og prater, men hun virker uinteressert som jeg kan forstå. Det blir stille, men etterhvert “People watcher” vi sammen. Virker som at hun ikke var så i prate humor, så mye overfladisk og litt prating her og der, men det gjør ikke noe. Virker som mest at hun trengte noe mat i systemet. Etter middagen drar jeg opp til hun henter min tote bag og drar hjemover. Hun skal til butikken så hun følger meg til trikken. Virker som en rolig dag og min plan var bare å hjelpe hun så det ble ekstra kvalitetstid. Hun trenger bare tid til å få landet, slappet av og pakket ut sakene på mandagen.
Før jeg drar hjemover tar hun initativ til å spørre om å møttes imorgen og jeg takker ja til dette. Det kom uforventet for som skrevet var planen min å la hun slappe av og landet før vi møttes til uka, men det passet ikke for hun fordi hun hadde planer i helgen.
Tirsdagen: Tidlig om morgen planlegger jeg sted, og tid for middagen. Vi har middagen, kino i boks. Kommer på middagen og ser at hun har pyntet seg og ser veldig fin ut, så jeg komplimenterer hun for det. Noe av det som er bemerkelsesverdt her er at jeg har kommet med en kommentar som skal ha såret hun. Vi flørtet og vi begge blir kåte. Hun sier “Jeg er så kåt at jeg kan ta med deg hjem. Vi har tid” og jeg svarer “jeg er ikke så desperat” Etter å ha avvist hun som overhodet ikke er meningen, så går hun på toalettet mest for å samle seg og kommer tilbake og lener seg på meg slik at jeg blir store skje. Vi går fra restauranten og hun tar min hånd på rumpa hennes.
Det var ekstremt frekt av meg å komme med en slik kommentar til en jeg liker, så jeg valgte å beklage meg dagen etter og hun skjønner at jeg ikke mener noe vondt. Vi ser på kino og avslutter kvelden med pils på en bar. Min plan var å da ha sex etter pilsen, men hun sier at hun må opp tidlig for å gjøre klar til ferie med familien.
Det går 1 uke og hun slår opp med meg på tekst. Dette er slik hun formelerer setningen:
“Men du, jeg har tenkt en del etter de siste gangene vi møttes. Jeg synes er veldig hyggelig å tilbringe tid sammen med deg, og jeg er glad for at vi ga dette en sjanse til. Samtidig har kjenner jeg mer og mer på at den romantiske kjemien dessverre ikke er der for meg. Jeg har ville kjent ordentlig på det før jeg sa noe, fordi jeg vet hvor fin person du er, men jeg tror ikke det er riktig å fortsette romantisk når følelsene ikke utvikler seg for min del. For meg blir dette mer et vennskap hvor vi har masse tilfelles, kan ha det gøy, og har mye felles interesser som gaming osv. Du har ikke gjort noe galt bare så du vet det, og dette handler ikke om deg som person. Jeg er glad i deg. Men jeg vil og føler jeg nå må være ærlig med deg.”
"Jeg bare føler ikke helt at følelsene mine utvikler seg - og det er sikkert fordi man har vært gjennom det man har og at jeg heller føler dette er mer vennskapelig “Selvom det ikke bare har vært det) Vet ikke helt om det gir mening? Jeg syntes dette er mer et veldig godt vennskap enn noe romantisk for min del, og jeg har gruet meg veldig for å si det siden sist vi var sammen fordi du er så snill og passer på meg, og er bare snill og god. Å væreste jeg vet er å måtte såre noen jeg bryr meg om og er glad i”
"Hvis jeg skal forklare det så er det slik - Vi er på litt forskjellige steder i livet (Og det er ingenting galt med det). Du har din jobb, og din livssituasjon, du er litt yngre enn meg og jeg merker noe på det til tider, og jeg merker at du er veldig forsiktig noe som ikke er det jeg trenger - jeg trenger noen som leder meg litt. Og det er ikke kritikk mot deg, det er bare observasjon. Du er veldig snill og forsiktig, og jeg er vel litt mer direkte, romantisk sett kræsjer vi litt akkurat der. Jeg vil og bare pressisere at det er ingenting feil eller galt med deg, fordi jeg syntes du er utrolig snill, omsorgsfull og trygg. Men romantisk sett føler jeg det dessverre ikke - og jeg syntes det er veldig trist fordi jeg er blitt gald i deg som person