Julegave iår ,eller?

Mannen min droppet bursdagen min når jeg fylte rundt tall, han spurte hva jeg ønsket meg og jeg sa at det jeg ønsket meg var å ut å spise med mann og barn på Peppes. Ville ikje ha noe feiring hjemme og heller ikje to feiringer men bare enkelt for han tok med oss ut å spiste når han fylte år 4 mnd før meg. Han sa og at det ikje var noe vits i å gi meg noe “bling” siden jeg har noen ting jeg liker og helst bruker og sa meg enig i det at det ikje var noe vits og at jeg heller ville ønske meg noe. Dagene mot bursdagen gikk fort men han nevnte ikje noe om bursdagen min og jeg tenkte at det blir sikkert til helgen siden dagen ble midt i uka. Dagen før kommer han og sier at han kommer til å ta med seg pizza hjem fra et sted jeg hadde takket nei til 2 ganger den siste uken da vi var litt lei av det stedet for han hadde hatt endel derfra pga overtid på jobben. Sa at det var jo det motsatte av hva jeg ønsket og han kom med noe bling i tillegg som ikje var helt meg. spurte hvorfor det ble sånn når han visste hva jeg ønsket og da svarer han at han måtte innrømme at han ikje hadde hørt etter når jeg svarte etter at han spurte. Ikje godt for meg å se at du har lukket ørene når jeg svarer på et spørsmål du har stilt sa jeg men han mente jeg burde være fornøyd likevel. Han fikk til sin neste bursdag hva han ønsket seg og ble veldig fornøyd men når min kom etter der igjen nevte han en film som gikk på kino da så trodde det ble gaven for sa jeg hadde lyst til å se den. Dagen min kom og det jeg fikk da var Gratulerer med dagen med ord og kun det, spurte etterpå hvorfoe det ble sånn og han sa at siden han hadde rotet det til året før så mente han at det beste var å droppe den helt for da gjorde han ikje feil igjen. Sa jeg trodde han mente noe med den filmen han nevnte men det gjorde han ikje sahan, han trodde bare det var en film for meg men ville ikje invitere meg med å se på tydeligvis.Sa jeg ble skuffet men han gjorde ingenting for å rette opp idet heller så når det ble hans dag så spør han om ikje jeg kan lage kake og sa at det fikk jeg ikje tid til, hadde ikje lyst men turde ikje si det. Han fikk ingenting av meg og han ble skuffet over det men tenkte at når han dropper min så får det bli sånn begge veier, han visste jeg var skuffet så når jeg fyllte igej iår så var jeg spent siden det hadde blitt sagt noen ganger om hvordan jeg følte det etter de ddagene han skuffet meg. Han valgte det samme igjen, ingenting iår heller og når han hadde bursdag nå så gjorde jeg det samme selv om han igjen mente jeg kunne lage en kake til ham. Nå som det er dager igjen til jul så ønsker jeg ikje å gi ham noe, han har spurt hva jeg ønsker meg og han har fått tips, noe som ikje koster ham mer enn 2 timer med lønn men det vil han ikje snakke om .Bør jeg bare droppe det iår ?

Kjøp noe til han, får du ikke noe tilbake så dropper du det neste år.