Hei!
Jeg har nylig gått gjennom et brudd og ønsker å bli kjent med nye mennesker. Jeg går i terapi og jobber med å finne tilbake til gleden i hverdagen. Hadde vært hyggelig å møte noen å prate, ta en kaffe eller gå en tur sammen med.
Hei!
Jeg har nylig gått gjennom et brudd og ønsker å bli kjent med nye mennesker. Jeg går i terapi og jobber med å finne tilbake til gleden i hverdagen. Hadde vært hyggelig å møte noen å prate, ta en kaffe eller gå en tur sammen med.
Hei, så leit å høre det du har gått gjennom. Går i det samme selv bare at det har gått 3 uker men det sitter godt igjen i sjela.
Jeg er her hvis du vil snakke om det😊
Min anbefaling er å bearbeide situasjonen du står i før du ønsker nye relasjoner velkommen face2face. Men er helt enig å bruke nettet for å prate og bruke det som en veiviser.
Jeg prøvde det som du ønsker og det gjorde ikke meg godt. Det ble for vondt og for tidlig. Men internett er lettere. Da kan jeg skru av om det blir for mye.
Ønsker deg lykke til 💙
Hei! Kjenner veldig godt. Skriv meg gjerne:)
Hei, jeg kunne hat skrevet akkurat det sammen. Gjerne ta kontakt hvis du har tid/lyst. Jeg er ei italienske dame, 52 år, som bor i Telemark.
Hvor bor du ? kvinne vestlandet