Hei! Håper å kunne finne noen her som jeg kan snakke med over nett. Flyttet til Oslo for 4 år siden og har prøvd ut nye ting og hatt noen vennskap, men ingenting har vart. Savner de gode vennskapene jeg hadde som ungdom hvor vi kunne snakke om dype ting, men også bare ha det gøy. Synes det er vanskeligere å finne det nå som voksen. Det er som om folk har vokst det fra seg og nå bare tenker på praktiske ting, mens jeg er fortsatt ganske ungdommelig.
En annen ting er at for å finne et fellesskap så må man liksom ha en hobby eller interesse. Men jeg blir fort lei av interessene mine og bytter til noe annet. Eller ofte så har jeg bare ingen interesser. Skulle ønske det fantes en møteplass for folk som ikke har en annen møteplass og som ikke nødvendigvis har noen interesser. Et sted du bare kunne møtt opp og fått nye venner.
Jeg har heller ingen jobb, så jeg har mye fritid og det er vanskelig å finne på ting å bruke all den tiden på. Noen ganger så bruker jeg tiden min på noe verdifullt, som å gå en tur i skogen eller lese en bok. Men mesteparten går til distraksjoner på internett, som å se på twitch eller youtube. Ønsker å bruke tiden min bedre, men det er vanskelig.
Liker å prate om livet, både hverdagslige og mer filosofiske ting. Har hatt og har enda mine utfordringer med angst og depresjon som jeg mener har gitt meg dybde og mer empati for andre mennesker. Har hatt og har enda også mine høydepunkter og opplevelser av glede. Livet er en berg-og-dal-bane og jeg ønsker å dele reisen med andre.
Legg igjen en beskjed her eller send meg en privat melding hvis du har lyst til å bli bedre kjent. Jeg legger til nye venner på discord og snap.