Jeg har aldri hatt tanker om, eller et ønske om å ta livet mitt.
Misforstå meg rett, jeg føler at ting hadde hadde vært lettere om jeg ikke fantes, både for meg og andre. Verden hadde vært et stort rotehode og en haug av misforståelser mindre, mine nære kunne fokusert oå seg selv eller andre som trenger det, heller enn å fokusere på meg. Men jeg vet at det er noen glad i meg, og jeg vil ikke påføre dem den sorgen jeg har opplevd allerede 4 ganger. 4 nære venner som ved egen hånd tok på seg sekken og gikk.
Den følelsen som det gir vil jeg ikke være kilden til for andre. Så derfor har de siste årene vært preget av å balansere verdien av å påføre en sorg på de jeg er glad i, men å endelig få slippe. Slippe alt… og verdien av å stå i det, bite tenna sammen, og å bare holde ut til den dagen jeg kanskje får hjelp eller at jeg får til p snakke skikkelig med noen.
Jeg føler at livet er et gammel, ganmelt hus som er på vei til å rotne opp, men som jeg i stadig mindre grad klarer å reparere så det blir et his man kan leve i. Og jeg er redd for at det skal føre til at jeg skal ta livet mitt.
Jeg vet ikke om det gir mening en gang, føler det mangler en livshitorie pluss pluss.