Hvotdan klare stoppe gå etter andre menn vill slutte med at man må helle tiden ha bekreftelse av andre

Hei
Hvordan skal man klare å la være oppsøke menn som stadig vill no mere en baee venner ettervært? Å klare slutte gå oppsøke oppmerksomhet av andre og bekreftelse av man er god nok flink osv. Prob mitt vill ogte ha oppmerksomhet av andre menn, å gjør det de ber om eks. Har dummet meg ut me en fyr da no til meg keg gjorde det han ba meg om ikke satte ned foten sa Nei. Hadde mamm og to sønner
Trrnger hjelp fort mulig.

For å slutte med å hele tiden ha bekreftelser fra andre må du ta tak i årsakene, og de vet du bare selv. Ellers hjelper det å være tydelig i kommunikasjonen med andre helt fra starten av hva man er ute etter (eller ikke), og selvfølgelig kreve det samme fra den andre parten.

Heii
Jaa vet har problem vill ikke ha slikt blir sliten av det og han jeg bor med sammen med
Hva kan man gjøre?

Hvorfor er denne bekreftelsen så viktig for deg da?

Heii
Er vel pga ikke får det av eks jeg vir med har to yunger med.
Den jeg vill unngå den bekreftelsen ovenfor alle.

I utgangspunktet så har vi jo alle verdier i oss selv, og skal ikke trenge noen utenfra for å kunne fortelle oss om vi er bra eller ikke.

Men det er ikke alltid like lett å føle at man har verdi uten at man får den fra andre. Hvordan du skal finne din egen verdi er vanskelig å gi noe svar eller råd på, for nøkkelen til det er jo inne i deg seg.

Støtter det som blir skrevet før her, må kanskje begynne med å grave i deg selv og finne ut hva er det i din historie som gjør at du har dette behovet? Hvorfor er du ikke nok i deg selv?

Jaa ser jo han jeg hadde eks gjorde alt for meg jeg junne få lov gjøre hva jeg ville drs ut eller byn møte andre. Men ikke så langt at ble utro mot han bak hans rygg fler ganger med prate med andre menn flørte me de og meg som regel dem som startet alt etter blitt venner med menn sim trudde var kunn det som ser vill no annet.