Hvordan få venner?

Hei. Mann 35.
Jeg streber veldig med å få venner.
Per nå har jeg en venn, vi går en del tur, trener og prater om mye rart sammen.
Men når denne ene vennen ikke har anledning til å være med meg, som jo skjer, hun har flere andre venner og annet å gjøre selvsagt, så da føler jeg meg veldig alene igjen.

Jeg er på Tinder, hvor jeg har beskrevet at jeg ønsker vennskap, jeg er på diverse Facebook grupper hvor jeg har skrevet det samme, og jeg er på venn appen uten noe hell. Jeg har invitert til å gå tur først og fremst , da jeg synes samtaler flyter mye bedre i aktivitet.

Jeg aner rett og slett ikke hvordan gå fram, hvordan te meg, hvordan vise interesse og selv være interessant nok for motpart.

Jeg er elendig på SOME og masse teksting på nett, jeg er elendig på å henge uten å gjøre noe, elendig på typ café treff og slikt.
I tillegg tenker jeg at jeg har lite å by på. Jeg har ingen serie/film/musikk/sport jeg følger, ingen stor lidenskapelig interesse.
Jeg er veldig A-menneske, som betyr at jeg er i best form tidlig på dagen, og skyr sene kvelder, festing etc.

I tillegg har jeg noen diagnoser som jeg ofte kjemper mot, som jeg også tror går utover min evne til å møte andre.

Spørsmålet mitt til dere, hvordan kan jeg blir bedre og da kanskje møte og få noen venner, hvordan kan jeg bedre gå fram?