Tips til dere som har lyst til å få venner: start med å svare folk som har lyst til å bli venner. Kjæresten min har vært her siden oktober, og han skriver laaaange meldinger om seg selv til folk han vil bli kjent med. Der skriver han om seg selv, jobb, hobbyer, framtid osv. For det er jo ingen som vil svare på en melding som bare inneholder “yo”. Derfor skriver han mer interessante meldinger. Han har full forståelse for at ikke alle vil bli kjent med han. Men når absolutt alle velger å reade han i 8 måneder, så blir han veldig såret. Og det påvirker han veldig siden har har borderline og psykisk utviklingshemming. Da kan dere heller skrive “sorry, vil ikke bli kjent” eller hva som helst. For man kan se når meldingen er lest, og det er ikke en god følelse at 100000 mennesker ignorerer en person i 8 måneder
Det er trist at han føler seg avvist. Jeg er ikke spes ute etter venner her, men jeg prøvde en gang å skrive noe sånt som du sa. Da ble noen forbannet fordi “ingen vits i å si noe, når du ikke er interessert”. Vanskelig å navigere i det sosiale samspillet. Er det ikke bedre plasser for han å gå til fysisk, for å finne venner?
Hvor gammel er han? Hvis han er over 24 kan han sende meg en melding. Ser etter kompiser
Er det virkelig 100000 brukere på dette forumet?