Kunne noen vennligst forklare meg hvorfor innleggene mine der jeg kommer med råd om hvordan musikk kan brukes som et hjelpemiddel for å få bedre psykisk helse plutselig blir flagget som spam …?
Det samme gjelder svaret mitt på spørsmålet om hvordan man redigerer innlegg, og hvorfor blinde og svaksynte ikke kan ta del i løsningen som brukes på siden. Er hensikten at folk ikke skal kunne vite hvordan man kan redigere et innlegg, noe mange har lurt på?
Ærlig talt - AI-roboten dere bruker er hinsides all fornuft; vi som skriver her, er faktisk levende mennesker med tanker og følelser, og fortjener bedre enn å bli behandlet på denne måten av en AI-robot blottet for forståelse og menneskelig omtanke.
Da ser jeg at innleggene er gjenopprettet igjen; mange takk for hjelpen, og med ønske om en fortsatt fin vår til dere som administrerer siden.
Når det gjelder redigerings-løsningen, håper jeg at dere kan se nærmere på dette etter hvert; det skal ikke mye endring i koden til for å lage en redigerings-knapp som også kan brukes med tastatur for personer som ikke kan se og er avhengige av dette - til et slikt formål er AI utmerket, og kan lett brukes til å lage en oppgradering av eksisterende kode.
Kunne dere ordne opp i innleggene mine som uten grunn nettopp har blitt flagget, og derfor ikke kan leses …?
Når man begynner å flagge innlegg der jeg siterer et svar jeg kom med i et annet innlegg, eller en lenke til et eventyr om en liten pingvin og vennene hans, sier det seg selv hva dette fører til.
Nå har innlegget mitt der jeg blant annet lenket til Aftenposten-artikkelen om jenta som ønsket å glede andre med anonyme lapper, av en eller annen grunn blitt flagget som spam; kunne dere ordne opp i dette?
På forhånd tusen takk - er en sant å si en smule usikker på hvordan i all verden en avisartikkel om ei anonym jente som ønsker å spre livsglede med de håndskrevne lappene sine kan oppfattes som reklame; det skulle ikke forundre meg om det var AI som hadde vært på ferde igjen.
Det hadde vært fint om dere kunne ordne opp i AI-roboten deres, som midt på natten begynner å flagge innleggene mine, og går løs på ting jeg har skrevet tidligere, blant annet en kommentar med en tekstlenke til hvordan man spiller Freddie Mercurys “Bohemian Rhapsody” på piano i tråden om dansing og musikk, samt andre harmløse kommentarer.
På forhånd mange takk; har dere ikke en mulighet til å sette brukere på en ignorer-liste i forhold til automatisk flagging av kunstig intelligens når dere godt vet at jeg ikke er en bruker som poster spam …?