Redigering av meldinger

Jeg har postet noe og ser at jeg har skrevet noen skrivefeil. Finner ikke mulighet for å redigere postede meldinger. Nå må jeg slette meldingen og skrive på nytt, det tungvint og dere burde ha en løsning på dette.

Å redigere noe man har postet er fullt mulig - man gjør dette ved å markere et ord og klikke på det med musen; har tidligere beskrevet løsningen her:

Det er tungvint og feil måte gjøre det. Det bør være et rediger-ikon.

Enig - vet ikke om Mental Helse er klar over dette, men i forhold til kravene om universell utforming for private virksomheter der en nettside skal være tilgjengelig for alle, også blinde og svaksynte, bryter de faktisk norsk lov; ifølge WCAG-standarden skal all funksjonalitet på siden kunne brukes kun ved hjelp av tastatur, noe som er helt umulig her.

Takk for svaret, håper de fikser det.