Kall meg miss. Har hatt det utrolig vanskelig på skolen. Har hatt møter med miljøterapauten, rektor og læreren. Det er en på skolen som ha rmobba meg og aleit ekstremt mye. Bytte nå skole til høsten men har satt dype spor i meg. Sliter med paniklangall om kveldene hbor jeg plutselig bdgynner å gråte. Hva gjør jeg.
Jeg ønsker deg lykke til på ny skole! Ble selv mobbet, og det er så sårt og ødeleggende. Jeg er så lei for at det skjedde med deg, men uansett hva de har sagt og gjort, er det ikke din feil! Du fortjente ikke noe av det! Hadde det vært en idé om du tar kontakt med helsesykepleier på den nye skolen når du starter der? Kanskje hen kan veilede deg gjennom de vanskelige følelsene som har oppstått etter mobbingen? Du fortjener gode venner som ser hvem du er, og som liker deg for nettopp deg, og jeg håper du møter noen slike mennesker på den nye skolen<3 Ønsker deg alt godt!
Fant ut det er en sosiallærer/miljøterapaut på den nye skolen. Fikk et anfall idag og kjenner jeg virkwlig trenger å snakke med noen. Vurderer å si ifra til mamma om anfalla mine men hun vet ikke noe om dem. Kan være jeg burde snakke mwd henne først…
Tusen takk! Har virkelig vært meg selv. Hvertfall prøvd. Har vært så mye lettere å være megselv på den nye skolen hvor ingen definerer folk på hvordan de ser ut.