har ingen venner å være med på fritida.
hei, kan gjerne være vennen din
hvor gammel er du?
Har du profil på diiscord, profilen min der er munito44. Jeg er 45 år..
jeg er 20 du da?
Hei. Kan gjerne være venn med deg
Jeg er 012
Hvor gammel er du?
Jeg blir for ung
Er 22 år gammel
I nordland
Jeg studerer i Tromsø!
Samme, men er ikke i Tromsø for tiden. Har du sosiale media?
Send meg gjerne ditt navn på s c så kan jeg legge til fort
Heter friday0318 på s c
Okii legger deg til
Samme jeg er 21
Hei,
Forstår jeg riktig at du er tolv år gammel?
I så fall vil jeg gjerne dele noen tips fra en som er voksen, men som gikk store deler av barndommen uten venner.
Ja, det føles flaut ut å ikke ha venner… Men de voksne synes ikke det. Du føler det slikt nå, men når du blir eldre vil du innse at det faktisk ikke var noe å være flau for eller å skamme seg over.
Hvis jeg kunne gått tilbake i tid til min barndom og gjort endringer hadde det vært dette:
Fortell familie at jeg ikke har noen å være med, og at jeg synes det er kjipt å sitte alene på rommet hele dagen. Og si at du synes det er greit at dere tar en prat med læreren om dette.