Gud og andre troende

Finnes det andre troende her inne?

hva legger du i det?
å tilhøre en eller annen religion?
jeg gjør ikke det
er nemlig ikke sikker på
at noen religion har 100 % svaret liksom
men jeg er hellig overbevist om at noe er der
et eller annet
har flere teorier
det blir sykt spennende den dagen
vi sannsynligvis får det etterlengtede svaret ;)

Det jeg legger i det er å tro på Gud.
Etter jeg viet livet mitt Jesus så har det blitt en total indre fred, så mektig og uendelig kjærlighet har jeg aldri fått hverken fra foreldre, venner eller partner.
Og det er godt jobba med så mye traumer jeg har inne i livet mitt som må jobbes med. Helt utrolig at det går an å oppleve det sånn :o
Derfor lurte jeg bare om det var andre kristne her inne<3

Er religiøs muslim

Det respekterer jeg:-)

Jeg kaller meg verken religiøs eller kristen, men har har definitivt en tro, tror på Gud og det guddommelige og kjærligheten og at det finnes både gode og onde krefter i tilværelsen. Det gjelder å holde fokus på det gode, det lyse, gode tanker og følelser hvis man kan. Men det er ofte kjempevanskelig… skriv gjerne til meg hvis det er noen som har lyst til å snakke om de tingene, savner det i hverdagen, er liksom så vanskelig å komme inn på sånn til vanlig når man prater med folk. Eller skriv gjerne om noen har lyst til å snakke om andre ting også selvfølgelig.

Jeg tror at Universet eksisterer og at jeg selv er en del av det. Så i den forstand er jeg en troende.

Gud har skapt universet. En bok blir ikke bare plutselig laget av seg selv, det er en forfatter bak boka.

Det er en problemstilling jeg ikke trenger å ta stilling til.