God gammel konflikt

Jeg har både et driv etter seksuell utfoldelse og åndelig tro, og disse drivene er ikke bare ekstremt vanskelig å finne ut av på sine egne premisser, men også synes de å slåss direkte mot hverandre. Dette er vel den gode gamle konflikten mellom ånd og kjød. De slåss mot hverandre på et eksistensielt plan. Sexjaget ser ut til å ville vise meg at alt bare handler om å plante flest mulig frø, og jeg har så lite motstandskraft mot kvinner med sexappeal. Men uten den åndelige dimensjonen så er livet som en bunnløs fryktinngytende sorg.

Har du vurdert å starte din egen sekt? Da får du nok av begge deler…

Ja, jeg tar dette som et tegn fra Gud på at det er på tide, og sekten skal kalles “epleskrotten”, som et symbol på når Adam og Eva ble flaue over å flashe stompen.

Tilfeldigvis har det seg sånn at jeg allerede har en egen sekt, og det er fortsatt mange topp-posisjoner ledige. Hva sier du?

Da må du neste beskrive sekten og stillings-detaljene litt nøyere!

Jeg kan ikke gi deg detaljene før du har meldt deg inn. Men jeg kan si så mye som at så lenge du sender meg penger skal du få lage de fleste reglene for de du har under deg.

Hmmm… noe ved dette høres litt fishy ut

Ser ut som du har begynt å skjønne tegningen. Men de du verver skal jo sende penger til deg. Jeg kan jo ikke vite hvor mye du får av dem, så her er det muligheter for “kreativ regnskapsføring”.

Næmmen da kjører vi på! Jeg er god på kreative regnskap, da regnskap gir meg gnagsår i binyrene