Gjøre slutt på livet

Jeg føler sterkt at jeg ikke har noe mer på denne planeten og gjøre ,hvorfor skal det være så vrient og gjøre slutt på dette livet,jeg føler meg så klar til og forlate alt men finner ikke koden til og gjøre det uten smerter og lidelser,det skal sies at jeg har prøvd etter et samlivsbrudd det var ut og inn på lukket avdeling på Kalnes og ting ble bare forverret ,men så traff jeg kjærligheten igjen og livet så lyst ut ,men pang der sitter jeg igjen hun flyttet ut og igjen sitter jeg igjen på start ,alt er meningsløst hva gjør jeg nå ???

Slutt å vær avhengig av andre. Nei, det er faktisk ikke meningsløst å ikke ha kjæreste.

Da biter du tennene sammen og gyver løs på neste kapittel i livet!

Jeg skjønner akkurat hvordan du har det.
Slet psykisk i mange år, og så fant jeg kjærligheten. så ble det plutselig slutt etter mange år. Nå føler jeg livet er over og det ikke er noen grunn lengre til å leve. Jeg var lykkelig i forholdet, og jeg hadde faktisk aldri vært lykkelig i mitt liv før, og nå er den psykiske helsa på bunn og jeg føler meg så ekstremt forlatt. Så ille at tankene om å ende alt er der 24/7.
Du kan snakke med meg visst du vil/trenger

Kjenner meg veldig igjen! Er så langt kommet selv at jeg ser ingen annen løsning. Å gjøre slutt på livet er smertefullt (dessverre). Hvis det er noen trøst da, så klarer du å slippe noen innpå deg og ha kjæreste, jeg klarer ikke det en gang.

Du bretter opp ermene og finner din egen mening. I øyeblikkene, i dagene, i årene og i livet.

For å ha det godt sammen med en annen, må du først ha det godt med deg selv. Først da er du hel, hel nok til å bli en del av noe mer enn deg selv.

Så begynn der, er mitt råd. Finn ut hva som gir deg glede, hva som gir deg mening, hvem du er når det bare er deg.

Og husk at DU er den viktigste personen i ditt liv. Du har alltid vært det, og vil alltid være det.