Hei
Litt rart spørsmål!
Men er det noen som har erfaring/har opplevd forkjølelsesymptom/feberfølelse/halsvondt osv som følge av rett og slett overstimulering.
Var i et selskap med masse folk, har litt sosial angst, men presser meg på slike ting. Det var høy latter,klirring i glass og bråk generelt.
Jeg var nok mer anspent enn hva jeg vil innrømme, etter jeg kom hjem føler jeg meg totalt overkjørt. Kjenner ikke på noe angst. Bare slitenhet.
Det gjør vondt i halsen og svelge, hodepine. Helt kaputt.
Så da blir jeg så forvirret,er jeg smittet av noe forkjølelse nå rent tilfeldig eller kan det rett og slett være pga bråket/situasjonen… noen som skjønner hva jeg mener?
Kan det være begge deler? Hvis du har presset deg til å delta på noe som du egentlig synes var ubehagelig så kan det jo tenkes at det setter seg litt i kroppen, høye skuldre osv. Samtidig så er det ikke usannsynlig å få en forkjølelse?
Men tror jeg skjønner hva du mener. Her hadde hele familien omgangssyke ei helg, og selv om både samboer og begge barn også spydde så var jeg overbevist om at det var ikke bare virus som gjorde at jeg var syk. Og det tok lengre tid for meg å bli frisk, fordi jeg bekymret på meg mere spenninger i rygg og nakke i tillegg. Føltes som å ha omgangssyke og influensa på samme tid.
Må vel vare vente og se om det går over. Blir fort bekymret når jeg ikke føler meg bra. Så kjenner jo etter på alt.
Blir å legge seg tidlig i kveld å bare ta det litt med ro tror jeg.
Er det influensa blir det nok værre etterhvert..
Har det på akkurat samme måte, blir ganske redd og går og grubler hele tiden. Det er mange rare forkjølelser som har gått i det siste da, så det kan jo være noe sånt. God bedring i så fall!
Var det forkjølelse eller noe annet?
Jeg kjenner jo igjen situasjonen selv!