Følesen av kaos

Jeg føler livet er et stort rot og ender ingen plass jeg øsnker og drepe meg men er så utrolig mange som stopper meg er så frustrerende

Det betyr i det minste at det er folk som bryr seg om deg, du kan snakke med legen og få medisiner som kan gjøre dagene litt lettere.

Har personlig prøvd å tatt livet flere ganger, å overleve hjelper ikke på psyken. Vet ikke om jeg har det bedre nå, kanskje jeg har bare blitt litt num. Men føler mest hjelpeløs nå.

Du trenger ikke å svare men hvor gammel er du? Har du familie, bare å finne seg noe å leve for og stå på, en dag om gangen.

Er 20 selv, mitt største ønske/drivkraft er å få en familie og gi barna mine en bedre barndom enn hva jeg hadde.

Jeg må innrømme at jeg er så glad for at dét er mange som har stoppa deg fra å ta livet av deg. 🥹 Nå når alt ser håpløst ut for deg, klarer du ikke å sette pris på dét, men du vil det seinere…

For over 24 år sia sleit jeg med dype depresjoner, og minst 2 ganger tok jeg en masse piller og ble pumpa. Jeg ønska egentlig ikke innerst inne å dø, men det var vel ett rop om hjelp. 😔

For meg var det Herren som helbreda meg, og siden den gangen har jeg ikke hatt slike depresjoner.

Jeg er så takknemlig for at Han redda meg sånn at jeg ikke endte opp med å klare å ta mitt liv, for hvis jeg hadde drept meg sjøl, så hadde det ikke vært mulighet for meg å omvende meg fra dét, og da hadde jeg jo gått evig fortapt! 🥹

Værsåsnill, ta ikke ditt liv! Det finnes “lys i tunnelen” og du kan få hjelp til å overkomme dette, og da vil du komme sterkere ut av det, og tilogmed være istand til å hjelpe andre i samme situasjon etterhvert. 😊 Du ér forøvrig enormt verdifull! 😊

Divine takk for svar. Jeg glemte og snakke med legen om det når jeg var hos hun idag. Men jeg tror det er bare nå under sorg prossesen jeg går igjenom jeg har selvmordstanker så går jeg over til mitt vanelige liv når det roer seg. Det spørs hva du difinererer som familie er det foreldre har jeg begge og 2 søsken er det kjæreste eller kone og barn er jeg singel og ingen barn

Alt familie hjelper, ta vare på deg selv (⁠っ⁠.⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁠っ