Følelseskaos

Jeg har grått hver dag i et år, det har ført til at jeg har tatt det utover andre ved å skape dårlig stemning for å så miste de fra livet mitt. Jeg klarer ikke mer følelser, de tar helt overhånd og jeg sliter med å hente meg inn igjen og regulere meg selv ned. Jeg vil bare løpe fra følelsene mine. Jeg forstår over ikke hva følelsene betyr, men har en alvorlig undervekt så mye ligger nok der kanskje? er så sliten

Ofte* ikke over^

Jeg relaterer veldig mye til det du skriver her. Det blir bare mange og sterke følelser samtidig for meg.

Skyldfølelsen er nesten det verste men det er ikke din feil fordi du lager “dårlig stevning”

Vis du sover lite eller spiser lite kan nokk mye ligge der. Men også vis du har enten udiagnostiserte eller disgnoserte diagnoser som autisme, adhd, bpd osv.

Kan være mye forskjellige. Men noe det KAN være: det finnes diverse diagnoser som gjør at man kan føle følelser mer og sterkere.

Med diagnoser som autisme kan man også føle på følelser sterkere en andre men ikke nødvendigvis er symptom der

Jeg prøver ikke disgnoserte deg eller noe asså bare sier ting utifra ting jeg har sett og lest.

Kjønner du er sliten. Men du kan bli bedere. Det er bare veldig vanskelig