Erfaringer med B4DT- 4 dagers behandling?

Hei :) er det noen her som har vært med på B4DT- fire dagers behandling som har lyst til å skrive litt om hvordan dette var, foregikk og evt hva dere syntes om dette? :)

jeg var med på det for litt over et år siden. man blir først utredet ganske nøye og får informasjon om hvordan ocd og eksponering og sånt fungerer. de fire dagene består av en dag der man får litt informasjon, møter gruppa og planlegger hvilke eksponeringer man vil prioritere å gjøre, to eksponeringsdager der man gjør eksponeringer individuelt med en behandler og så forteller om det til gruppa, og så en avslutningsdag der man oppsummerer og planlegger litt hvordan man skal holde endringen ved like fremover.
hvis du er usikker på om du vil være med på sånn behandling tror jeg det er helt innafor å bli henvist først og så takke ja eller nei til tilbudet når man har fått mer informasjon.
jeg synes det var ganske fælt egentlig, men fikk mye mindre symptomer i mange måneder etterpå, så anbefaler det likevel virkelig hvis man er lei av tvang og motivert for endring.