Blir ikke tatt på alvor

Jeg føler at enkelte veiledere burde få opplæring eller testes før de får lov til å bli en veileder. I dag ble jeg møtt av en av deres veiledere som ikke viste interesse i å høre på meg, hun viste ingen forståelse over situasjonen jeg var i, hun tok meg ikke på alvor og dette medførte til at jeg fikk en mye verre situasjon. Denne veilederen kastet meg også bare bort fordi hun ikke Kine gjøre noe. Når jeg påpekte følelsene mine av situasjonen så fikk jeg bare i respons at jeg ikke sa noe. Jeg sa veldig mye og desperat trengte noen som viser forståelse og tror på deg, men ble ikke møtt med dette.

Hei,

Takk for tilbakemeldingen din. Det er virkelig beklagelig å høre at din opplevelse på chatten vår ikke levde opp til forventningene dine.

Jeg har undersøkt saken og har hatt en samtale med den veilederen du snakket med. Selv om jeg ikke har hatt muligheten til å lese samtalen, forstår jeg at avslutningen ble oppfattet som brå og at samtalen burde ha vart lengre.

Det er viktig for oss å balansere hensynet til alle våre innskrivere, samtidig som vi sikrer at hver enkelt føler seg ivaretatt. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre tjenestene våre, inkludert måten vi avslutter samtaler på, slik at vi kan sikre en god opplevelse for alle som kontakter oss.

Takk igjen for din tilbakemelding, og ta gjerne kontakt med oss igjen.

Hilsen Sidetmedord/v Kenneth