Bare litt ting jeg ville få ut

Er så ekstremt sliten og lei. Bare lei av å føle meg overveldet 24/7, sliten, og lei av å måtte bruke all energi jeg har bare på å prøve å fungere litt i hverdagen. Sitter inne på hvilerommet på skolen og føler at jeg kommer til å eksplodere. Eller implodere. Elle eksplodere og implodere samtidig. Dette skjer så ofte, og føler ikke jeg klarer noe. Jeg prøver å fungere på skolen, men det gjør at jeg ikke klarer å fungere i hverdagen, også knekker jeg sammen fordi jeg er så overveldet og sliten. Og når jeg prøver å fungere i hverdagen og det sosiale, så klarer jeg ikke skolen. Jeg har valgt skolen, men det er så slitsomt. Presser meg igjennom det hver dag. De voksene i livet mitt sier det blir bedre med tiden, men jeg har blitt verre. Det bare bygger seg opp, også får jeg ikke ro før jeg virkelig knekker, men for meg varer ikke indre ro lengre enn kanskje ett minutt eller to. Har vært sånn i flere år nå.

Du høres utbrent ut. Jeg vet det sikkert høres litt rart ut at jeg foreslår det. Men du hadde hatt godt av å skulke skolen en dag eller to å hente deg inn litt.